TOPlist

úterý 29. června 2010

Princeznovská :o))

Nejenom my velké holky se rádi zdobíme, ale i naše malé princezny si zalouží něco originálního a jedinečného, proto jsem navrhla a ušila několik taštiček pro malé parádnice.

Tato je trošku v lidovém stylu s růžovo-bílou kytičkou s jemným růžovým puntíkem.

Na kabelušku jsem použila pouze kvalitní české bavlněné látky.

Taštička jsem ušila v oblíbebném střihu a ozdobena aplikací dvou stužek madeirové a vyšívané.

ucho jsem udělala polohovací, aby slečna mohla nosit kabelušku přez tělíčko a mohla mít volné ruce. Lze ji nosit po zkrácení popruhu i na rameni.

Kabeluška je velká30 x27cm a hloubka 8,5cm, takže je idealní pro děti tak od 5let a více.

zapínání je magnetické,

a na zavazování, použila jsem také stužku, která je začíštěna atlasovou stužkou,

uvnitř jsou dvě velké kapsy z dvojité látky olemované růžovo-bílou látkou a ozdobně vyšité,

podšívka je v krémové barvě,

ucho je vyztuženo pro větší pevnost

ke kabelušce patří také kytičková brož z háčkovaných kvítků a perličky, která je mé vlastní výroby.


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).