TOPlist

sobota 29. ledna 2011

Sen o růžích

Moje další kabelka vznikla naprosto sama, když se mi dostala do rukou tato krásná látka od skvělé desingerky Anna Maria Horner bylo mi jasné jak bude kabelka vypadat, řekla si prostě sama o to jaká bude. A pro koho tedy je.... je pro ženu, dívku slečnu, která dokáže být právě ženou a to ženou elegantní, romantickou, sebevědomou i sportovní, nápadnou i nenápadnou, prostě ženou, která chce mít kabelku jako šperk.

Kabelka je ušita ze zahraniční látky od desingerky Anna Maria Horner,

a doplněna atlasovou stužkou a broží v podobě růžičky,vlastnoručně vyrobenou, také v barvách opakujících se na kabelce.

Kabelka je vypodšívkována pevným plátnem s motivem růží

Celá kabelka se zapíná na zip!!!

Ucho jsem udělala posunovací, aby šla kabelka nosit jak přes rameno, tak křížem přes hrudník a mít tak volné ruce:o)

Velikost kabelky je 40 x 30cm


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).