TOPlist

středa 9. února 2011

Sovičková:o)

Proč ta sova tolik houkala,

hůůůůůůůů

a hůůůůůůůůů

a hůůůůůůůůůůů

ušila kabelušku se sovičkama z látky od Riley Blake se kterou jsem si opravdu vyhrála

Lem kabelky je řešen patchworkovým způsobem, kdy jsem sešívala proužek k proužku až vznikl lem kabelky, ten jsem zpevnila pevným vliselínem, pro lepší držení tvaru.

Protože je kabelka opravdu dosti živá a hravá, tak jsem ji malinko zklidnila aplikací hnědé stužky

a doplnila jsem ji o mnou navrženou a vlastnoručně vyrobenou , brož - placku se sovou....abych jich nebylo málo:o)))

Kabelka se celá zapíná na zip!!!

uvnitř je jedna kapsička na zip, ozdobně vyšívaná,

a do tašky se pohodlně vejde formát A4,

ucha jsou dvě látková, ale na přání mohu udělat i s popruhem ( buď sovičkovým, nebo hnědým), aby se dala kabeluška nosit i přes hrudník:o)

Cena kabelky je včetně brože.

kabelka je vypodšívkována smetanou bavlněnou látkou

velikost 40 40cm, délka ucha cca60cm


































































Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).