TOPlist

úterý 25. října 2011

Sním, a je mi krásně..............

vytvořila jsem obal na knižku, na přání milé zákaznice, patřící do kolekce ANDĚLSKÁ...
Obal je na knížku formátu A5,
ušila jsem ho patchworkovým způsobem, proužek ke proužku a doplnila mým oblíbeným vyšíváním a korálkovou výšivkou.
Obal je na zavazování pomocí šifónové stužky v pastelové, starorůžové barvě.
Zadní část obalu je celá z puntíčkové látky:o).
Celý obal je vyztužen zažehlovacím vatelínem, aby byl příjemný a měkký na omak. A kniha v něm zabalená, byla příjemná do ruky:o).
Nechybí ani záložka z atlasové stužky doplněná korálkem ve tvaru zvonečku.
Ušila jsem i
taštičku ( malou kabelku do ruky) ve stejném provedení jako je obal na knihu






















3 komentáře:

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).