TOPlist

pondělí 9. ledna 2012

Když ji miluješ.............

........♥♥♥..........svět je růžový, béžový......♥♥♥........


Ušila jsem taštičku na doklady, poklady , tajnosti, či jiné nezbytnosti mým oblíbeným způsobem proužek ke proužku a milé vyšíváníčko.
Taštička je ušita v růžových odstínech ze zahraničních dovozových látek ( USA ), které velice ráda používám na své kabelušky,

je vyztužena nažehlovacím vatelínem, takže je příjemná na dotyk do ruky a navíc chrání vše co bude ukryto uvnitř

vypodšívkovaná krémovou bavlněnou látkou,
Taštička je dost velká!!!!!
velikost je 18 cm x 14cm :o)
Taštička je vyšívaná z obou dvou stran!!!!





















6 komentářů:

  1. Как всегда безупречно!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná taštička....krásné barvičky...skvělé vyšívání....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you very much dear Weslava:o),
    moc děkuji holčiny:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem objevila Vaše stránky :-)
    Je radost na vaše výrobky pohledět :-)
    Moc by se mi líbila tato růžová taštička pro dcerku , mohu se zeptat na cenu ?
    Díky Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji Ilonko, to jsi mě potěšila:o). Mám radost, že se ti u mě líbí.
    Taštička stojí třistapadesát korun:o).
    Hezký večer Lendu:o)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).