TOPlist

sobota 23. února 2013

Škvarkové placky, letos poprvé.........:o))

Měli jsme zabijačku a tak jsem neodolala a upekla škvarkové placky z čerstvých  domácích  s láskou připravených škvarečků:o))). Placky se povedly a jsou luxusní, naprostá mňamka.
Recept je od kamarádky, který jsem si upravila pro přípravu v domácí pekárně, takže kdo byměl zájem přikládám ho, aby jste si také pošmákli:o)))
275ml mléka, trochu cukru, sůl, kostičku droždí, 250g ale já dala určitě víc tak 350g škvarků , jedno vejce a 600g namíchat polohrubé a hladké  mouky. 
To je všechno. 
Nechat vykynout, rozválet, skleničkou vykrájet kolečka a péct dozlatova:o)), 
já potřela i vajíčkem, protože mi zbylo z mazanců


2 komentáře:

  1. opsáno... koupím sádlo, udělám škvarky a zkusím placky taky upéct... díky za tip. Snad ty moje budou vypadat tak pěkně, jako ty tvoje ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem nějaké škvarkové placky dělala, ale nic moc:-)))
    Tak zkusím ty tvoje:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).