TOPlist

čtvrtek 26. listopadu 2015

♥♥♥ Zajoškové ♥♥♥

Děvčata vkládám návod jak jsem tu už několikrát psala, prosím dohledávejte si to v komentářích, ať to nemusím stále dokola vkládat:o), moc děkuji♥. Návod jako takový nemám jen jsem okoukala z netu, a šila podle obrázku, ale v podstatě z jedné ponožky ( z paty vystřihnete hlavičku, tu vycpete dutým vláknem, z druhé naopak odstřihnete patu a také vycpete dutým vláknem a to je tělíčko, na spodku vytvarujete nohy , ještě vystřihnete ze zbytků na ponožce uši, ty také vycpete a ocásek( také vycpat, tyto čtyři díly dáte k sobě, aby jste dosáhli těch ručiček, prošijete, já šila ručně. vlastně je to celé šité ručně jen ty ouška jsou na stroji. A vyšijete ksichtík, ten prosím vyšíjte dle sebe:o)), né tento můj:o), děkuji♥ a krásné šitíčko♥














Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).