TOPlist

úterý 1. května 2018

Vyšívaná taštička - Vzpomínka na Paříž

Mám ráda milé věci, 
mám ráda něžnosti a roztomilosti, 
mám ráda úsměv na tváři a ráda sním.
A když něco tvořím, tak, tak aby to vše bylo v mé práci vidět a tady je opět jeden kousek, 
který jsem si vymyslela a užila:o)
Připravila jsem  pro vás tuto luxusní velkou taštičku, která vám bude milou společnicí a nebo ji může darovat  někomu, koho máte rádi. 
Určitě to ocenní mamika, babička , nebo paní učitelka, ale i kamarádka:).
 Taštičku jsem ušila ho  svým vlastním způsobem:o)
Použila jsem vše  s čím velice ráda pracuji, krajku,  korálky, stužkové vyšívání  i výšívání bavlnakou a  aplikaci
Celý obal je vyztužen 
Na taštičku jsem použila  francouzské režné tkané plátno a obrázek z Paříže.
Celou taštičku jsem  pevně vystužila .
Velikost taštičky je 28 x22cm
zapínání na zip:o)
který jsem doplnila stužkou









2 komentáře:

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).